GDZIE BĘDZIEMY?

SOPOT, 17.10.2017

MARRIOTT HOTELS

ul. Bitwy pod Płowcami 59, 81-731 Sopot

BYDGOSZCZ, 18.10.2017

HOLIDAY INN

ul. Grodzka 36, 85-109 Bydgoszcz

ŁÓDŹ, 19.10.2017

NOVOTEL ŁÓDŹ CENTRUM

Al. Piłsudskiego 11 A, 90-368  Łódź

KATOWICE, 23.10.2017

NOVOTEL KATOWICE CENTRUM

al. Roździeńskiego 16, 40-202 Katowice

KRAKÓW, 24.10.2017

QUBUS HOTEL KRAKÓW

 ul. Nadwiślańska 6, 30-527 Kraków

WROCŁAW, 25.10.2017

HOTEL MERCURE WROCŁAW CENTRUM

Pl. Dominikański 1, 50-159 Wrocław

POZNAŃ, 26.10.2017

HOTEL MERCURE POZNAŃ CENTRUM

ul. Roosevelta 20, 60-829 Poznań

WARSZAWA, 10.11.2017

HOTEL RADISSON BLU SOBIESKI

Pl. Zawiszy 1, 02-025 Warszawa

 

O KONFERENCJI

Podczas cyklu konferencji w największych miastach w Polsce spotkają się praktycy marketingu, odpowiedzialni
za właściwe dopasowanie upominków biznesowych do strategii fi rmy.
Wykłady poprowadzą praktycy, a przekazywana wiedza oparta jest na badaniach marketingowych i doświadczeniu.
Po raz pierwszy ogromna dawka wiedzy o upominkach biznesowych, ich doborze i właściwym wykorzystaniu.

 

CEL KONFERENCJI

Upominki stanowią istotny element budowania relacji i kształtowania wizerunku fi rmy niejednokrotnie
bagatelizowany w realizowanym marketing mix. Celem konferencji jest podzielenie się wiedzą
na temat mało dotychczas opisany w literaturze, z którym większość marketingowców zmuszona
jest radzić sobie sama i uczyć się na własnych błędach.
Konferencja ma zainspirować uczestników do tworzenia efektywnych działań
oraz zaprezentować dobre praktyki w zakresie upominków biznesowych.

 

PROGRAM KONFERENCJI

10.30
Rejestracja
11.00
Prezenty w praktyce. Jak dobierać produkty dla klientów?
– Wykład Adam Jarczyński
Emocje związane z upominkiem. Dlaczego prezenty działają? Jak w praktyce wykorzystać zasadę wzajemności?
Jak dobrać prezent? Jak dawać żeby nie urazić? Taktowne wręczanie prezentów. Najczęstsze gafy.
Jak to działa w dyplomacji i różnych środowiskach biznesowych?
Dostosowanie gadżetu do strategii komunikacyjnej fi rmy i marki.
Z logo czy bez? Gdzie je umieścić? Kłopotliwe prezenty.
12.10
Upominki reklamowe w budżecie i ich skuteczne wykorzystanie. Jak zbudować strategię marketingową w obszarze upominków?
– Wykład Marek Miśków
Niedoceniane ale skuteczne. Zwrot z inwestycji w gadżet. Zaskakujący czy praktyczny?
Z czego cieszą się klienci? Które produkty działają najskuteczniej i dlaczego? Wyniki badań rynkowych.
Inwestycja w markę czy relację? Skuteczność gadżetów masowych i dobranych do odbiorcy. Gadżet czy funkcjonalny prezent?
Najnowsze trendy w upominkach.
13.20
Zarządzanie zakupami upominków reklamowych.
Budżet nie jest z gumy czyli jak zaoszczędzić na zakupach.
Czy każdy kupowany produkt jest bezpieczny? Ryzyko utraty reputacji i skutki prawne.
14.00
Prezentacja pomysłów na upominki świąteczne 2017.
15.30
Zakończenie konferencji.

 

PRELEGENCI

Adam Jarczyński

Ekspert w dziedzinie protokołu dyplomatycznego,
etykiety towarzyskiej i biznesowej. Szkoli pracowników
korporacji i dyplomatów w zakresie bon tonu. Twórca
Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety. Autor książek:
„Etykieta w biznesie” i „Z klasą, na luzie” oraz ekspert
występujący w wielu publikacjach i programach telewizyjnych.
Praktyk z doświadczeniem zdobytym w dyplomacji
oraz firmach o międzynarodowym zasięgu.

Marek Miśków

Ponad 15-to letnie praktyczne i teoretyczne doświadczenie
w obszarze upominków biznesowych.
Nadzoruje współpracę i wspiera strategie biznesowe
w zakresie upominków wielu korporacji międzynarodowych
i lokalnych w Polsce. Współpracuje z klientami z 38 krajów z różnych kultur. Wieloletnie doświadczenie doradcze i analityczne zdobyte
w międzynarodowych firmach konsultingowych.
Dyrektor sprzedaży w firmie Lava Group.

 

 

 

Zobacz fotorelację z odbytych konferencji